Felloo

De meeste ‘Het Nieuwe Werken’ initiatieven beginnen met de vraag waarom? Waarom willen we juist dit initiatief ontplooien? Een grote softwareleverancier bijvoorbeeld, begon aan hun reis naar het Nieuwe Werken omdat ze wilden groeien, omdat ze klanten wilden aanmoedigen tot het gebruik van de meest recente versies van hun technologie en omdat ze een zakelijk publiek wilden bereiken en inspireren.

Daarnaast wilden ze een nieuw, centraal kantoor in Nederland opzetten, een topwerkgever voor divers personeel zijn en een vooraanstaande facilitator van klantrelaties worden. Dit alles in de wetenschap dat al deze factoren in de loop van de tijd tot meer omzet zouden leiden.

Diverse financiële instellingen daarentegen begon aan hun reis naar Het Nieuwe Werken omdat ze als werkgever een hogere medewerkertevredenheid wilden realiseren, een aantrekkelijke werkgever wilden zijn en lagere kosten & hogere productiviteit wilden bewerkstelligen. Daarnaast stelden sommigen nog de ambitie om duurzamer te worden en/of een betere bediening van de klant te realiseren.

Tenslotte het voorbeeld van een beursgenoteerde organisatie binnen de Logistieke sector die begon aan hun reis naar Het Nieuwe Werken, omdat zij als werkgever duurzaamheid hoog in het vaandel hebben staan.

Het flexibiliseren van de werknemer & werkomgeving resulteert in hun optiek uiteindelijk in betrokken medewerkers die dit extern uitdragen en zo de reputatie versterken. Deze geloofwaardige reputatie is onderscheidend en versterkt de concurrentiepositie: zowel commercieel, als qua HR en ook financieel.

https://www.felloo.nl

0 thoughts on “Felloo”

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *